Nejste li zaregistrováni, můžete tak učinit zde, nebo si můžete nechat zaslat zapomenuté heslo

Jméno:

Heslo:
 

 ISSN 1802-2863 . RSS . Tiráž ...  Dnes je pondělí 28.9.2020, svátek má Václav 

Hledej na Rozhledně

Webmagazín na FB



Statistika Rozhledny

Počet autorů: 503
Registrovaní čtenáři: 510
Publikovaných článků: 12952
Komentářů: 11150


Měření



Je Nicky Blbka? Kdepak, je to virální video!

21.03.2013   Aneta Šimonková   Rozhledy   Zobraz článek ve formě vhodné pro tisk

Chce "rič boje" a svojí jednoduchostí pálí skoro všechny na interentu. Jak se ukázalo, tak naivní a jednoduchá dívenka neexistuje. Jde pouze o virální video. Viděli jste Nicky Tučkovou a její píseň Rich Boy?

Český internet v uplynulých dnech s napětím očekával, kdo se přihlásí k virální kampani, která pronikla až do amerických médií. Video s donedávna zcela neznámou Nicky Tučkovou za jeden týden na YouTube zhlédly více než dva miliony lidí a vysloužilo si přes 11 000 komentářů.


Píseň „Rich Boy“ v podání Nicky Tučkové, která v ní zpívá o touze potkat bohatého muže, zaujala například i známou americkou Chelsea Lately Show. V úterý 19. 3. se portál Chytrý Honza rozhodl ukončit spekulace o tom, kdo za virální kampaní stojí, a uveřejnil na svém blogu rozhovor se zpěvačkou. „Rytmuse se trochu bojím,“ odpovídá Nicky na otázku, s kým by si chtěla zazpívat duet. Nepohrdla by ale Benem Cristovaem či Leošem Marešem.  


Rozhovor s Nicky Tučkovou najdete na: http://blog.chytryhonza.cz/honzovy-novinky/rozhovor-s-nicky-tuckovou/
 
Do kampaně portál angažoval originálním způsobem také známého zpěváka Ondřeje Hejmu, který má z minulosti bohatou zkušenost nejen s mladými pěveckými talenty, ale i s rychlodabingem zahraničních filmů. Svým simultánním překladem doprovodil nyní i video Nicky Tučkové:
Píseň „Rich Boy“ s rychlodabingem Ondřeje Hejmy: http://www.youtube.com/watch?v=NwxRjdOuf_I
 
Virální kampaní usiloval Chytrý Honza o zvýšení povědomí o potřebě dobrého hospodaření a finanční nezávislosti u mladé generace. „Chytry Honza je mladý, čerstvý brand, který se rozhodně nebojí lehké provokace. Song „ryč bój“ vtipným způsobem ukazuje, jak cesta k financím vypadat nemá,“ říká ředitel portálu Jiří Paták. Úspěšnou virální kampaň Chytrému Honzovi připravila ke čtvrtým narozeninám agentura Surrealis v čele s Petrou Kovářovou a Danielou Šteruskou.

Zdroj: chytryhonza.cz

Foto: youtube.com 


Komentáře čtenářů

Jméno: Email:
Nadpis:
Komentář:

Vulgární a urážlivé reakce budou redakcí smazány
Kontrolní otázka proti spamovacím robotům:
Jaký je součin tří a čtyř? 

ISSN 1802-2863 . RSS . Tiráž

Copyright © 2001 - 2020 Rozhledna.webmagazin.cz Všechna práva vyhrazena - All rights reserved.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu redakce Webmagazin.cz zakázáno.
Redakce nezodpovídá za obsah příspěvků.

Redakce, Reklama - Podmínky a právní omezení - Registrace

Vygenerováno za 0.0673 s