Nejste li zaregistrováni, můžete tak učinit zde, nebo si můžete nechat zaslat zapomenuté heslo

Jméno:

Heslo:
 

 ISSN 1802-2863 . Tiráž ...  Dnes je  čtvrtek 18.4.2024, svátek má Valérie 

Hledej

Sociální sítě



Webmagazín na Instagramu
Webmagazín na X Twitteru

Spolupracujeme

www.bioscop.cz

www.bontonfilm.cz

www.botanicka.cz

www.divadlodisk.cz

www.divadlonavinohradech.com

www.divadloviola.cz

www.dokoran.cz

www.hostbrno.cz

www.jota.cz

www.knihykazda.cz

www.literarnistrom.cz

www.mestskadivadlaprazska.cz

www.ngprague.cz

www.supraphononline.cz

www.svandovodivadlo.cz


JULIUS REICHEL - White Trash / Trash Pop / FCK YR CSH

27.06.2017   Nina Mainerová   Výtvarné umění   Zobraz článek ve formě vhodné pro tisk

JULIUS REICHEL - White Trash / Trash Pop / FCK YR CSHNa půdu Nové galerie se Julius Reichel vrací již poněkolikáté, nyní s rozsáhlou kolekcí děl v rámci první samostatné výstavy, pod taktovkou kurátora Radka Wohlmutha. Reichel je zářící fenomén, který na sebe upozornil již při svém studiu v ateliéru Jiřího Davida a jehož dílo je inspirující sledovat.
JULIUS REICHEL - White Trash / Trash Pop / FCK YR CSH
kurátor: Radek Wohlmuth
29. 6. - 4. 8. 2017
vernisáž 29. 6. 2017 od 19:00
Nová galerie, Balbínova 26, Praha 2

Výstava potrvá od 29. června  do 4. srpna 2017 a zahájena bude vernisáží ve čtvrtek 29. 6. od 19:00.

Julius Reichel (1981) je programovým vyznavačem uvolněného malování, ale jeho nová výstava přináší i něco jiného. Po tom, co zpochybnil médium závěsného obrazu a posunul ho směrem k objektu a instalační situaci, se vrátil k analýze obrazového prostoru a intenzivnímu zkoumání proměnlivého vizuálního kódu s vazbou na aktuální životní pocit.
Tentokrát pracuje především prostřednictvím fragmentace a principů koláže. Výsledkem je regulérní zhutnělý obraz – olejomalba, která svým formátem pokouší lidské měřítko, takže není problém se v ní ztratit. Koláž jako pracovní metoda podtrhuje typickou vrstevnatost jeho maleb. Ta ovšem, kromě barevného překrývání, v tomto případě těží především z destrukce. Na jednu stranu vzniká prořezáváním, na druhou vlepováním kusů starších maleb, které mu slouží k „transplantaci“. Tím se nenápadně zviditelňuje anatomie jednotlivých pláten jemně posunutých směrem k nízkému reliéfu.
Intuitivní práce na základě dlouhodobé zkušenosti ho volně vrací k principům graffiti, s nímž začínal, což ještě podtrhuje návrat k fenoménu písma. Jestliže je ovšem pro writery charakteristický zájem výhradně o tvary fontů, Reichel písmo nyní používá obsahově ve smyslu tradiční jazykové a mentální hry zaměřené na sdělení. Skládá z něj slova i věty a zdůrazňuje tak princip obrazu jako nosiče informací. Ne náhodou jsou hlavním tématem jeho obrazů hlavy. (Radek Wohlmuth)

„ V zásadě ve své práci obhajuji Darwinovu teorii Evoluce. Neustále balancuji na hraně mezi vizuální poezií a teorií všeho. Tuším, že jednou namaluji  neo post moderní obraz. Pštrosí křídla, zaslepenost fanatika, básnická fantazie. Paradox cílů. Jsem jeden z mnoha. Je to jen vizuální záležitost. Sláva, peníze, DNA, intuice. Ve stínu je stín. I Phone 23.“, Julius Reichel.

Více o výstavě zde: http://www.novagalerie.cz/reichel/
Událost na facebooku: www.facebook.com/events/1514462475230542/
NOVÁ GALERIE, Balbínova 26, Praha 2

Otevírací doba: PO – SO 11:00 – 19:00



Komentáře čtenářů

Jméno: Email:
Nadpis:
Komentář:

Vulgární a urážlivé reakce budou redakcí smazány
Kontrolní otázka proti spamovacím robotům:
Jaký je součin tří a čtyř? 

ISSN 1802-2863 . Tiráž

Copyright © 2001 - 2024 www.webmagazin.cz Všechna práva vyhrazena - All rights reserved.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu redakce Webmagazin.cz zakázáno.
Redakce nezodpovídá za obsah příspěvků.

Redakce, Reklama - Podmínky a právní omezení - Registrace

Vygenerováno za 0.0317 s