Nejste li zaregistrováni, můžete tak učinit zde, nebo si můžete nechat zaslat zapomenuté heslo

Jméno:

Heslo:
 

 ISSN 1802-2863 . RSS . Tiráž ...  Dnes je čtvrtek 25.2.2021, svátek má Liliana 

Hledej na Rozhledně

Webmagazín na FB



Statistika Rozhledny

Počet autorů: 504
Registrovaní čtenáři: 513
Publikovaných článků: 13019
Komentářů: 11212


Měření



Jsou zákazníci pro Telecom pouhými vzorky?

13.06.2005   Martina Bittnerová   Rozhledy   Zobraz článek ve formě vhodné pro tisk

Nikdo z nás nemá rád složenky, zdražování a všechny ty napřažené dlaně čekající, jakou minci do nich upustíme. A což teprve, když se jedná o společnost Český Telecom. Doma máme zřízeno od této firmy internetové připojení, protože jiné jsme neměli možnost si zařídit. A právě náš poskytovatel nás nedávno potěšil dopisem, v němž nám sděloval, jaké výhody nám přinesou nové balíčky tarifů. Bohužel za novým balíčkem se, alespoň pro nás, ukrývá stará služba pod jiným jménem a především pak s novou a vyšší cenou.

Nebudu komentovat to, jak nás ona „vynikající“ nabídka, jíž musíme v budoucnu hradit, přestože o ní nestojíme, „nadchla“, ale co nás opravdu zarazilo, byl způsob, jakým nás společnost ve svém dopise oslovila, resp. mého partnera, na něhož je napsána smlouva. Ačkoliv na přední straně s adresou správně uvedli jeho jméno i příjmení, na straně druhé pan Simon Burckhardt, výkonný ředitel pro marketing, celkem troufale zvolil oslovení : „Vážený pane Vzorku“. A to nás tedy značně rozladilo. I když podobné tiskoviny vyrábí „chladný stroj“, mohl by Český Telecom snad zajistit, aby se dopisy obsahující informaci pro klienta nepříjemnou, tedy zdražování, vyvarovaly podobného ne zrovna příjemného oslovení.


Hledala jsem v telefonním seznamu, zda v Praze najdu jedince s příjmením Vzorek a nenašla. A tak vlastně pochybuji, jestli se v tomto případě jedná vůbec o omyl, nebo naopak označení Vzorek zvolili záměrně. V tom druhém případě bych ale ráda Telecomu vzkázala, že od nás již nedostane ani haléře, protože ať si účty platí PAN VZOREK.





Komentáře čtenářů

Jméno: Email:
Nadpis:
Komentář:

Vulgární a urážlivé reakce budou redakcí smazány
Kontrolní otázka proti spamovacím robotům:
Jaký je součin tří a čtyř? 

Reakce k článku


Od: f.a.d. - 18.6.2005 - 12:09

To je opravdu dobrý.
Hm, je vidět, jak si váží zákazníků. Ovšem, pokud nebydlíte v nějaké úplné pustině,pak máte jinou možnost připojení k internetu.

ISSN 1802-2863 . RSS . Tiráž

Copyright © 2001 - 2021 Rozhledna.webmagazin.cz Všechna práva vyhrazena - All rights reserved.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu redakce Webmagazin.cz zakázáno.
Redakce nezodpovídá za obsah příspěvků.

Redakce, Reklama - Podmínky a právní omezení - Registrace

Vygenerováno za 0.0696 s