Nejste li zaregistrováni, můžete tak učinit zde

Jméno:

Heslo:
 

 ISSN 1802-2863 . Kulturní akce . RSS . Tiráž ...  Dnes je úterý 16.1.2018, svátek má Ctirad 

Hledej na Rozhledně

Webmagazín na FB



Statistika Rozhledny

Počet autorů: 499
Registrovaní čtenáři: 1762
Publikovaných článků: 12364
Komentářů: 10746


Měření



5x Nejlepší reklamní lavičky: Becherovka válí

18.08.2009   Michaela Wilhelmová   Rozhledy   Zobraz článek ve formě vhodné pro tisk

Potkáte je v parku i na autobusových zastávkách. Reklama se cpe všude a lavičky nejsou výjimkou. Plakáty na opěradlech ale přestávají stačit. Společnosti na to jdou ještě více fikaně...

Mezinárodně oblíbené české pití Becherovka byste sice na lavičce v parku sosat neměli, ale tyhle reklamní lavičky k tomu přímo navádějí. Slogan "Becherovka sbližuje" musíte brát doslova. Stačí si sednout na jednu stranu a toho, kdo si přisedne na druhou, máte hned v klíně. Nebo naopak. Každopádně jako seznamovací trik jde o neotřelou strategii. Zajímavostí zůstává, že kampaň nadchne i v zahraničí a Praha i celé Čechy se zase jednou zapíší do zlaté knihy reklamy.



Istanbul zase působí na intelektuální jádro lidí. Skrze tyto knižní lavičky prosazuje svých 18 nejznámějších tureckých poetů. Posadit se na ně můžete v různých částech města. Jen listovat se nedají.



Kam se vydat? Přeci na hory! Jaké to tam bude a kterak se budete cítit na vleku vám ochotně dovolí ve veřejných prostorách vyzkoušet jedna z torontských cestovních kanceláří. Za kampaní stojí agentura Venture Communications a radost z ní mají jak místní, tak turisté. Kdo by se nechtěl vyfotit na horách, aniž by vytrčil paty z okrsku?



Malé velikostí, velké obsahem - tak by se volněji dalo přeložit reklamní sdělení na noviny Emirates Today. Heavy samozřejmě znamená "těžký", takže lavička se právem pod tíhou faktů v listech obsažených prohýbá div ne k zemi...



Lenost, nešvar moderního světa. Každý raději popojede autem, jen hlavně nechodit pěšky a nejezdit na kole. A když už kousek pěšky, tak pěkně poposedávat s lahví v ruce na lavičkách. Tomutu životnímu stylu se rozhodla dát vale následující kampaň. Její motto je prosté: Hýbejte se! A najevo to dává okázale. Lavičkou, na kterou si nezvládnete sednout.



Bonusovou lavičku si můžete prohlédnout v ikonce. Jedná se o reklamu nábytkového a bytově doplňkového magnáta Ikea. Během několika dní Ikea oblékala desítky laviček do slušivých úborů.

Zdroj obrázků: directdaily.blogspot.com, www.coloribus.com


Komentáře čtenářů

Jméno: Email:
Nadpis:
Komentář:

Vulgární a urážlivé reakce budou redakcí smazány
Kontrolní otázka proti spamovacím robotům:
Jaký je součin tří a čtyř? 

ISSN 1802-2863 . Kulturní akce . RSS . Tiráž

Copyright © 2001 - 2018 Rozhledna.webmagazin.cz Všechna práva vyhrazena - All rights reserved.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu redakce Webmagazin.cz zakázáno.
Redakce nezodpovídá za obsah příspěvků.

Redakce, Reklama - Podmínky a právní omezení - Registrace

Vygenerováno za 0.0743 s