Tisk článku ze serveru Webmagazin.cz - Jsou zákazníci pro Telecom pouhými vzorky?



Úvodník: Nikdo z nás nemá rád složenky, zdražování a všechny ty napřažené dlaně čekající, jakou minci do nich upustíme. A což teprve, když se jedná o společnost Český Telecom. Doma máme zřízeno od této firmy internetové připojení, protože jiné jsme neměli možnost si zařídit. A právě náš poskytovatel nás nedávno potěšil dopisem, v němž nám sděloval, jaké výhody nám přinesou nové balíčky tarifů. Bohužel za novým balíčkem se, alespoň pro nás, ukrývá stará služba pod jiným jménem a především pak s novou a vyšší cenou.

Článek: Nebudu komentovat to, jak nás ona „vynikající“ nabídka, jíž musíme v budoucnu hradit, přestože o ní nestojíme, „nadchla“, ale co nás opravdu zarazilo, byl způsob, jakým nás společnost ve svém dopise oslovila, resp. mého partnera, na něhož je napsána smlouva. Ačkoliv na přední straně s adresou správně uvedli jeho jméno i příjmení, na straně druhé pan Simon Burckhardt, výkonný ředitel pro marketing, celkem troufale zvolil oslovení : „Vážený pane Vzorku“. A to nás tedy značně rozladilo. I když podobné tiskoviny vyrábí „chladný stroj“, mohl by Český Telecom snad zajistit, aby se dopisy obsahující informaci pro klienta nepříjemnou, tedy zdražování, vyvarovaly podobného ne zrovna příjemného oslovení.


Hledala jsem v telefonním seznamu, zda v Praze najdu jedince s příjmením Vzorek a nenašla. A tak vlastně pochybuji, jestli se v tomto případě jedná vůbec o omyl, nebo naopak označení Vzorek zvolili záměrně. V tom druhém případě bych ale ráda Telecomu vzkázala, že od nás již nedostane ani haléře, protože ať si účty platí PAN VZOREK.





13.06.2005 - Martina Bittnerová