Praha aspiruje na místo, kde by Madonna mohla otevřít své nové fitness centrum
05.07.2011
Aneta Šimonková
Společnost
Madonna je zpěvačka. Také občas herečka (i když s nějvětším počtem Zlatých malin, tedy anti-Oscarů). Nyní režíruje. Ovšem, co na ní svět obdivuje jsou píle a houževnatost, které se odráží i na jejím vzhledu. Tak proč neotevřít centrum, kde se lidé budou moci přiblížit svému idolu. Madonna má za sebou již otevření Hard Candy Fitness a dalším místem, kde by mohlo stát další, může být i naše metropole.
Jak je možné, že by zrovna u nás
Madonna otevřela další pobočku svého fitness centra? Na oficiálních stránkách zpěvačky (
http://www.madonna.com/hardcandyfitness/) mohou lidé hlasovat, v jakém místě by si přáli další prostor ke sportovnímu vyžití, jež
Madonna sama koncipovala. Samotné hlasování je tedy hlavně na fanoušcích a nejsilnější hlasy přicházejí hlavně z
Polska (pro Varšavu), ovšem
Praha je zatím na druhém místě. Pak samozřejmě bude záležet i na investorech a jiných faktorech, zda by se postavení vyplatilo i u nás. Jestli vás ale zajímá, co by
Hard Candy Fitness přineslo, tak poznejte již realizovaný projekt.
Hard Candy Fitness v Mexiku i Rusku
První fitness centrum s názvem
Hard Candy Fitness (odvozeno od posledního zpěvaččina alba), otevřela
Madonna v
Mexiku. Interiér i dostupné programy jsou zcela v režii
Madonny a při otevírání se dokonce sama popová diva ujala první lekce pro návštěvníky. Ti samotní si pak mohou užívat luxusu, protože centrum má
tři patra a jeho interiér se nese zase v duchu
diskotékové scény, která byla hlavním motivem přeposledního Madonnina alba s názvem
Confessions on a Dancefloor. Vše je provázeno také
fotografiemi zpěvačky a dekoracemi ve stylu
pop-art. Z nabídky lekcí pak lze zvolit
jógu, pilates, kick-box a nabízí se i relaxační místa jako lázně či sauny. Zápis nového člena stojí asi 800 dolarů, což je i permanentní vstup po dobu dvou měsíců, a pak se platí zhruba 160 dolarů měsíčně. Další fitness centra jsou plánovaná v Rusku, konkrétně v
Moskvě a
St. Petersburgu.
Jestli se zpěvačka skutečně rozhodne postavit jednu z luxusních tělocvičen i u nás, tak snad ji nebudou provázet komplikace jako v
Mexiku. Zde totiž po dostavbě a otevření centra tamní úřady najednou přišly s tím, že na projekt nebyla všechna povolení, a tak hrozilo zavření. Posléze se ale vše vyřešilo.
Slogan fitness centra je "Harder is better". Zdroj foto: Madonna.com (Tom Munro pro tourbook Sticky & Sweet Tour v roce 2008)
Zdroj foto: Madonna.com (v úvodu - Steven Klein pro album Hard Candy v roce 2008)