Nejste li zaregistrováni, můžete tak učinit zde, nebo si můžete nechat zaslat zapomenuté heslo

Jméno:

Heslo:
 

 ISSN 1802-2863 . Tiráž ...  Dnes je  pondělí 2.12.2024, svátek má Blanka 

Hledej

Spolupracujeme

www.alpress.cz

www.argo.cz

www.bioscop.cz

www.bontonfilm.cz

www.botanicka.cz

www.divadlodisk.cz

www.divadlonavinohradech.com

www.divadloviola.cz

www.dokoran.cz

www.epocha.cz

www.hostbrno.cz

www.jota.cz

www.knihykazda.cz

www.literarnistrom.cz

www.mestskadivadlaprazska.cz

www.ngprague.cz

www.supraphononline.cz

www.svandovodivadlo.cz


Je Nicky Blbka? Kdepak, je to virální video!

21.03.2013   Aneta Šimonková   Společnost   Zobraz článek ve formě vhodné pro tisk

Je Nicky Blbka? Kdepak, je to virální video!Chce "rič boje" a svojí jednoduchostí pálí skoro všechny na interentu. Jak se ukázalo, tak naivní a jednoduchá dívenka neexistuje. Jde pouze o virální video. Viděli jste Nicky Tučkovou a její píseň Rich Boy?

Český internet v uplynulých dnech s napětím očekával, kdo se přihlásí k virální kampani, která pronikla až do amerických médií. Video s donedávna zcela neznámou Nicky Tučkovou za jeden týden na YouTube zhlédly více než dva miliony lidí a vysloužilo si přes 11 000 komentářů.


Píseň „Rich Boy“ v podání Nicky Tučkové, která v ní zpívá o touze potkat bohatého muže, zaujala například i známou americkou Chelsea Lately Show. V úterý 19. 3. se portál Chytrý Honza rozhodl ukončit spekulace o tom, kdo za virální kampaní stojí, a uveřejnil na svém blogu rozhovor se zpěvačkou. „Rytmuse se trochu bojím,“ odpovídá Nicky na otázku, s kým by si chtěla zazpívat duet. Nepohrdla by ale Benem Cristovaem či Leošem Marešem.  


Rozhovor s Nicky Tučkovou najdete na: http://blog.chytryhonza.cz/honzovy-novinky/rozhovor-s-nicky-tuckovou/
 
Do kampaně portál angažoval originálním způsobem také známého zpěváka Ondřeje Hejmu, který má z minulosti bohatou zkušenost nejen s mladými pěveckými talenty, ale i s rychlodabingem zahraničních filmů. Svým simultánním překladem doprovodil nyní i video Nicky Tučkové:
Píseň „Rich Boy“ s rychlodabingem Ondřeje Hejmy: http://www.youtube.com/watch?v=NwxRjdOuf_I
 
Virální kampaní usiloval Chytrý Honza o zvýšení povědomí o potřebě dobrého hospodaření a finanční nezávislosti u mladé generace. „Chytry Honza je mladý, čerstvý brand, který se rozhodně nebojí lehké provokace. Song „ryč bój“ vtipným způsobem ukazuje, jak cesta k financím vypadat nemá,“ říká ředitel portálu Jiří Paták. Úspěšnou virální kampaň Chytrému Honzovi připravila ke čtvrtým narozeninám agentura Surrealis v čele s Petrou Kovářovou a Danielou &Steruskou.

Zdroj: chytryhonza.cz

Foto: youtube.com 


Komentáře čtenářů

Jméno: Email:
Nadpis:
Komentář:

Vulgární a urážlivé reakce budou redakcí smazány
Kontrolní otázka proti spamovacím robotům:
Jaký je součin tří a čtyř? 

ISSN 1802-2863 . Tiráž

Copyright © 2001 - 2024 www.webmagazin.cz Všechna práva vyhrazena - All rights reserved.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu redakce Webmagazin.cz zakázáno.
Redakce nezodpovídá za obsah příspěvků.

Redakce, Reklama - Podmínky a právní omezení - Registrace

Vygenerováno za 0.0271 s