Nezapomeň na pětadvacátý dodatek ústavyLáska s příchutí šansonuO chválu stojím!!! Moc. A přece…Léto je, kdyžZpěv horského potokaNech se unést fantazií v Kadani nebo online
TENKRÁT V MEXIKU - TV tip – mstitel s kytarovým pouzdrem znovu na scéněZázračná písně krajina završuje 20leté putování Anety LangerovéKdyž jsme byli sirotci85 roků by bylo spisovateli Jiřímu NavrátiloviUmění prostého života? Návod k použitíPravda o medu: Nenechte se zmást mýtyPříběh monstra 20. století – GoebbelsKdyž baron práší po MosteckuJeď, Britt-Marie, jeď!Ukrajina, děti a zvon časuDítě prachu zrozené ve válceCo mě v září zaujalo na Netflixu
Tři značky Plzeňského Prazdroje – Pilsner Urquell, Kozel a cider Kingswood - porazily dalších 200 brandů mateřské skupiny SABMiller v mezinárodní marketingové soutěži Mercatus Awards.
Mercatus Awards je prestižní ocenění, které se organizuje napříč skupinou SABMiller, světové pivovarnické dvojky. Roku 2003 jej založili Graham Mackay, tehdejší generální ředitel a Mark Sherrington, tehdejší marketingový ředitel, jako způsob jak ocenit a vyzdvihnout ty nejlepší příklady marketingových úspěchů ze všech zemí, kde SABMiller působí. Během let se toto ocenění rozrostlo na globální program sdílení inspirujících úspěchů, a představuje tak nejvyšší ocenění skupiny SABMiller.
Soutěž začíná regionálními koly v Evropě, Asii, Africe, Latinské Americe a Severní Americe. Z 86 regionálních vítězů pak vzejde po hodnocení mezinárodní komisí 16 globálních vítězů.
Letos na ocenění globální úrovně dosáhly hned tři značky Plzeňského Prazdroje, a to v konkurenci přes 200 značek z více než 80 zemí na světě, v nichž SABMiller působí.
Za „Rozšiřování kategorie“ získal zlato cider Kingswood jako příklad silného rozvoje nové kategorie na trhu, kterému tradičně dominuje pivo a produkty s pivem souvisejícím.
Ležák Pilsner Urquell vyhrál kategorii „Úspěšné implementace strategie globálních značek“ za svůj úspěch na jihokorejském trhu, který je pro značku Pilsner Urquell jedním z nejrychleji rostoucích na celém světě. Za úspěchem stojí především využití silného příběhu této značky jako legendy, která inspirovala vznik celé světové kategorie piv plzeňského typu.
V sekci „Zlepšování prémiových produktů“ zvítězila tradiční pivní značka Kozel, která ukázala úspěšný model regionálního růstu cenově přívětivé prémiové značky.
Zdroj: www.prazdroj.cz
Copyright © 2001 -
2024 www.webmagazin.cz Všechna práva vyhrazena - All rights reserved.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu redakce Webmagazin.cz zakázáno.
Redakce nezodpovídá za obsah příspěvků.