Tři hořkosladké básněUpíří kousnutí A p o k a l y p s aNad ránem svítáLedová je plochaJak to bohužel chodilo v armádě
Musela zemřít... Anička?FOTOCITÁTY přímo z dušeBřeznové čtení: Od napětí k vnitřnímu kliduZakázané lásky mocných aneb Tatíček MasarykSny podle Stephena KingaMáme rádi zvířata - ale která?Královský balet, české špičky i mladé talenty: Gala Mezinárodních týdnů tanceNosná zeď Sofie Švejdové až do 8. květnaJak poznáte čerstvost a původ vajec?Vinnetouův odkazNicolas Cage v psychologickém thrilleru THE SURFERKVÍZ: Dramatická úmrtí našich celebrit
Zfilmovat operu je vždy pro filmaře velkým oříškem. Jevištní prostota a statičnost jsou v přímém rozporu s dynamikou filmového děje. Většinou dochází jen k převedení jevištního díla na filmový pás, k záznamu. Jen výjimečně se podaří vytvořit filmovou operu v podobě, kdy neztratí nic ze svého hudebního a inscenačního mistrovství a přitom je bytostným filmovým dílem.
Copyright © 2001 -
2025 www.webmagazin.cz Všechna práva vyhrazena - All rights reserved.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu redakce Webmagazin.cz zakázáno.
Redakce nezodpovídá za obsah příspěvků.