Nezapomeň na pětadvacátý dodatek ústavyLáska s příchutí šansonuO chválu stojím!!! Moc. A přece…Léto je, kdyžZpěv horského potokaNech se unést fantazií v Kadani nebo online
TENKRÁT V MEXIKU - TV tip – mstitel s kytarovým pouzdrem znovu na scéně85 roků by bylo spisovateli Jiřímu NavrátiloviUmění prostého života? Návod k použitíPravda o medu: Nenechte se zmást mýtyPříběh monstra 20. století – GoebbelsKdyž baron práší po MosteckuJeď, Britt-Marie, jeď!Ukrajina, děti a zvon časuDítě prachu zrozené ve válceCo mě v září zaujalo na NetflixuTvorba Adrieny Šimotové a Adély Součkové na jedné výstavěNesnězeno přichází s novou spoluprací
Soudní dramata jsou oblíbeným tématem amerických filmařů. Diváci se rádi nechají vtáhnout do nekonečných a na pohled neprůhledných tahanic mezi žalobci a obhájci – což ostatně známe velmi dobře z románů Erle Stanley Gardnera, jehož Perry Mason bojuje statečně v soudní síni a vyhrává i na pohled ztracené případy. Martin Vail (ztělesněný Richardem Gerem) jako obhájce ve filmu PRVOTNÍ STRACH je také zkušeným právníkem, který má leccos za sebou. Je i pohledný a veřejností oblíbený. Ale s jeho morálkou to není tak úplně podle pravidel.
PS
Zápletka filmu je zcela nesmyslná. Pokud v závěru vyjde najevo, že Norton není rozklepaný schizofrenický chlapec ale protřelý bídák, který vše jen hrál, proč to všechno? Proč by se nechal zneužívat úchylným knězem? Vytřel by s ním podlahu! Proč by ho vraždil, navíc tím nejnešikovnějším způsobem? Celý film tak popírá elementární logiku.
Copyright © 2001 -
2024 www.webmagazin.cz Všechna práva vyhrazena - All rights reserved.
Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí článků je bez souhlasu redakce Webmagazin.cz zakázáno.
Redakce nezodpovídá za obsah příspěvků.